8 Τρόποι για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Πως θα κόψει το παιδί σας την πιπίλα;
June 8, 2015
Ο μύθος για το μέγεθος του πέους
June 8, 2015
Show all

8 Τρόποι για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Οι περισσότεροι από εμάς σιχαινόμαστε το πρωινό ξύπνημα και κάνουμε ότι μπορούμε για να το αποφύγουμε. Επειδή όμως αυτό είναι αδύνατον, είναι σημαντικό να κάνουμε κάτι για να του δώσουμε τη σημασία που του αξίζει και να το κάνουμε μαγευτικό. Διότι ο τρόπος που ξεκινάμε το πρωινό μας μπορεί να επηρεάσει ολόκληρη τη μέρα μας. Αποτελεί επομένως, το κλειδί για να έχουμε όλη μια όμορφη μέρα.

Όλοι μας έχουμε υιοθετήσει κάποιες μηχανικές κινήσεις που κάνουμε κάθε πρωί και τις έχουμε εντάξει στη ρουτίνα μας. Το μυαλό δεν σκέφτεται και το σώμα εκτελεί. Από τη στιγμή που θα ανοίξουμε τα μάτια μας, μέχρι και τη στιγμή που θα βγούμε από το σπίτι μας, το μυαλό μας βρίσκεται σε αδράνεια. Το μόνο που ίσως μας βγάλει από αυτή τη ρουτίνα είναι μία άσχημη σκέψη που μας απασχολεί και τριβελίζει το μυαλό μας από το προηγούμενο βράδυ, προκαλώντας μας άγχος. Αυτές, όμως, οι στιγμές που μεσολαβούν μέχρι να φύγουμε από το σπίτι μας είναι πολύ σημαντικές για να μπορέσουμε να ενεργοποιήσουμε όλο το πνευματικό και σωματικό μας σύστημα και να δώσουμε θετική ενέργεια στη μέρα μας. Μια υγιή αρχή της μέρας μας δίνει τη δύναμη και την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητά μας.

Εμείς σας προτείνουμε κάποιους τρόπους για να δώσετε ενέργεια στη μέρα σας και κλείσετε έξω από την πόρτα σας την κακή διάθεση.

  1. Ξυπνήστε τις αισθήσεις σας.
    Το υπνοδωμάτιο, που κοιμόμαστε, είναι πολύ σημαντικό να είναι ένας χώρος που μας ξεκουράζει και δεν μας προκαλεί άγχος. Είναι, επομένως, καλό να είναι φωτεινό και να είναι φτιαγμένο με χρώματα, σχέδια και υλικά που μας αρέσουν και συγχρόνως μας χαλαρώνουν.  Η αγαπημένη μας μουσική, μπορεί να ενισχύσει την εικόνα αυτή. Ίσως μια καλή ιδέα είναι, αντί να έχουμε το κινητό μας ως ξυπνητήρι, να δώσουμε στο ραδιόφωνο το ρόλο αυτό.
  2. Τεντωθείτε. Όσο αστείο και σας ακούγετε, με αυτόν τον τρόπο βοηθάτε τους μύες του σώματος να χαλαρώσουν και τους προετοιμάζετε για την επόμενη κίνηση, δηλαδή την «εγκατάλειψη» του κρεβατιού.
  3. Κάντε μια υπόσχεση στον εαυτό σας.
    Μόλις ξυπνήσετε σκεφτείτε κάτι ωραίο που θα μπορούσατε να κάνετε για εσάς μέσα στην ημέρα. Σκεφτείτε κάτι που σας δίνει ευχαρίστηση και σας κάνει να νιώθετε όμορφα και προσπαθήστε να το πραγματοποιήσετε. Με αυτό τον τρόπο αποκτάτε τον προσωπικό σας ημερήσιο στόχο.
  4. Απολαύστε ένα χλιαρό (ή ζεστό, ανάλογα με την προτίμηση) ντουζ και παραδοθείτε σε ένα χαλαρωτικό μασάζ. Το πρωινό ντουζ ξυπνάει, όχι μόνο το σώμα αλλά και το μυαλό. Προσπαθήστε να καθαρίσετε το μυαλό σας από ό,τιδήποτε άσχημο και αγχωτικό και να το γεμίσετε με θετικές σκέψεις. Ενώ το νερό πέφτει πάνω σας κάντε μασάζ τους μύες σας βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο στην ενεργοποίησή τους.
  5. Ξεκινήστε τη μέρα με ένα καλό πρωινό, το οποίο είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Ένα σωστό δυναμωτικό πρωινό με δημητριακά και φρούτα θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε.
  6. Φέρτε στη μνήμη μια ωραία ανάμνηση και αμέσως όλες οι σκέψεις και τα συναισθήματα που συνδέονται με αυτή θα σε κατακλύσουν. Μια όμορφη ανάμνηση μπορεί να επαναφέρει στη μνήμη και να προκαλέσει ξανά τα ωραία συναισθήματα και τις όμορφες σκέψεις που βιώσαμε τότε. Αποτέλεσμα αυτού είναι η τόνωση της ψυχολογίας.
  7. Εντάξτε τη γυμναστική στα καθημερινές σας συνήθειες. Ξυπνήστε τον μεταβολισμός σας και ενεργοποιήστε το σώμα σας. Γυμναστείτε κάθε πρωί και θα νιώσετε ευεξία.
  8. Οργανώστε τη σκέψη σας. Μην αφήνετε όλες τις υποχρεώσεις της ημέρας να κατακλύσουν το μυαλό σας. προσπαθήστε να τις ταξινομήσετε με προτεραιότητα ώστε να μπορέσετε να συγκεντρωθείτε και να δώσετε χρόνο στον εαυτό σας να προετοιμαστεί για τη μέρα που μόλις ξεκίνησε.

Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα χαμόγελο και μια θετική σκέψη!

Καλή σας μέρα!